Zakup programu CAD można zrealizować w krótkim czasie na podstawie formularza udostępnionego na tej stronie. Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie. Inwestycja w system CAM powinna być potwierdzona szerszym rozpoznaniem zapotrzebowania względem posiadanego parku maszynowego. Sprzedaż systemu CAM realizujemy tylko po okresie testowym lub po zapewnieniu przez użytkownika, że wie dokładnie co potrzebuje.

Zakup podręcznika czy dodatków do licencji realizujemy poprzez wiadomość e-mail czy kontakt telefoniczny. Można też uzupełnić formularz ze strony poniższej i w treści wpisać zamówienie np, „Zamawiam książkę do nauki projektowania”.

Aktualizacje programów CAD CAM są jak najbardziej możliwe. Wymaga jednak jest indywidualna wycena. Osoby zainteresowane aktualizacjami starszej wersji lub przeniesieniem się z niższego modułu do wyższego prosimy o kontakt telefoniczny lub wiadomość e-mail.

Jak zamówić program CAD lub CAM?

Program CAD lub CAM możesz zamówić pisząc do nas wiadomość e-mail, kontaktując się telefonicznie lub uzupełniając formularz z tej strony. W treści zamówienia należy podać:

  • Nazwę zamawianego programu, np. ViaCAD 3D
  • Licencja wieczysta lub subskrypcja*
  • Liczbę licencji
  • Adres zamieszkania lub siedziby firmy

Z menu formularza należy wybrać:

  • Wersja na Windows czy MAC (dotyczy licencji CAD)
  • Wersja polska czy angielska

*Subskrypcje 12 miesięczne są dostępne jedynie dla wersji ViaCAD Pro, SharkCAD i SharkCAD Pro

Ile kosztuje program?

Staramy się, aby aktualny cennik programów był dostępny na naszej stronie internetowej. Tym niemniej po zamówieniu programu potwierdzamy aktualne ceny poprzez wiadomość e-mail lub kontakt telefoniczny. Osoby zainteresowane aktualizacjami, podniesieniem wersji lub subskrypcjami prosimy o kontakt telefoniczny lub opis w treści zapytania posiadanych licencji. Dzięki temu będziemy mogli wyliczyć indywidualne koszty zakupowe.

Cennik ViaCAD

Cennik SharkCAD

Ile czasu trwa zamówienie?

Realizacja zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

Jakie dane uzupełnić w formularzu do zamówienia?

Przy składaniu zamówienia potrzebujemy pełnej nazwy firmy lub danych osobowych tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania adres e-mail (potrzebny do pierwszej rejestracji produktu) oraz numeru telefonu. Są to standardowe dane do wystawienia faktury zarówno dla firm jak i osób prywatnych. Ten dokument jest potwierdzeniem posiadania oryginalnej licencji programu.

Formularz zamówieniowy CAD


    *Biuletyn E-mail

    Jednym z zadań, które przed sobą stawiamy jako dystrybutor programów CAD na Polskę jest rozwój wiedzy o programach ViaCAD, SharkCAD i SmartCAM. Z tego powodu dodajemy materiały szkoleniowe, filmy instruktażowe, w skrócie rozwijamy nasz blog CAD CAM. Po wybraniu opcji TAK w formularzu będziesz otrzymywał raz na jakiś czas najciekawsze materiały związane z oprogramowaniem CAD CAM. Wybór pozostawiamy Tobie.

    Posiadasz licencje, które kupiłeś w innym kraju?

    W takim przypadku odezwij się do nas, a przedstawimy możliwe rozwiązania. Zazwyczaj staramy się zaktualizować program do najnowszej wersji. Dzięki temu otrzymujesz polską wersję językową z pełnym wsparciem technicznym oraz wieloma materiałami szkoleniowymi.

    Sprzedaż programu CAD w Polsce

    Jesteśmy główny dystrybutorem programów ViaCAD, SharkCAD i SmartCAM na terenie Polski. Opracowujemy polską wersję programu, samouczki, podręczniki, materiały szkoleniowe i kursy. Możesz jednak kupić program w wersji polskiej również od naszych Partnerów, którzy postanowili podjąć z nami współpracę w kraju. Zawsze możesz na nas liczyć, a jeśli nasi Partnerzy nie prowadzą szkoleń, to możesz się do nas odezwać. Z drugiej strony zapraszamy do nawiązania współpracy handlowej. Więcej informacji uzyskasz kontaktując bezpośrednio z nami.